Pokeris internete – begalinis pasiklydimas tarp pokerio kambarių

Pokeris internete – begalinis pasiklydimas tarp pokerio kambarių

Šiais laikais pokeris internete tapo toks populiarus, kad rasti tinkamą pokerio kambarį internete pasidarė labai sudėtinga ir pokerio kambario paieškos neretai primena apsipirkinėjimą dideliame prekybos centre.  Kaip nepaskęsti tame marketingo, akcijų ir „geriausių pasiūlymų“  liūne.

Pokeris internete
Pokeris internete

Sutiksite, juk kiekvienas kambarys pristatys save kaip geriausią kambarį, pristatys save kaip geriausią vietą žaisti ir mokintis žaisti pokerį. Kiekvieno kambario reklaminiai šūkiai skelbia apie milžiniškus pokerio turnyrus, specialias akcijas naujiems žaidėjams ir didesnį rakeback seniems pokerio grinderiams.

Šių dienų problema, kad ir didieji pokerio naujienų portalai, bei pokerio strategijų puslapiai yra persipynę visokiomis marketingo sutartimis su pokerio kambariais, t.y. jeigu apsilankysime kokiam nors strategijų tinklapyje ir pažvelgime jų siūlomą top pokerio kambarių sąrašą, dažnai ten išvysime jų remiamus pokerio puslapius, štai vienas iš tokių pokeris internete puslapių.

Tai nereiškia, kad šitie reitingai yra blogi, ar, kad tie pokerio kambariai yra nepatikimi, ar nesaugus. Viskas gerai su tais pokerio kambariais, ir netgi jų skelbiamos akcijos yra tikros. Gyvename tokiais laikais, kai visur pilna aukštos kokybės produkcijos. T.y begalė gerų kambarių, kurie teikia geras ir kokybiškas pokerio paslaugas ir t.t   Tačiau problema, kaip rasti bent kruopelytę nenupirktos ir neužsakytos informacijos interneto gelmėse?  Ar egzistuoja toks „tikras“ pokerio kambarių sąrašas, kur autoriai nebūtų suinteresuoti paspaudimais ant banerių?

Tačiau pažiūrėkime ir iš kitos puses. Dažniausiai pokerio blogeriai nieko negauna mainais už savo darbą, t.y. rašomi dienoraščiai tik už idėjinį pokerio bendruomenės palaikymą, kuris ir taip dažnai pasirodo yra gana vangus, jeigu ir skaito, tai mažai kas komentuoja, o jeigu ir komentuoja, tai, dažniausiai, nepagaili kritikos arba išvis tik pradėjusį žaisti žmogų išvadina nevykėliu ir prasilošusiu, tarsi galėtų jis pradžioje būti kitoks?

Kur yra ta riba tarp parsidavimo ir sveikos reklamos? Nuo kada galėtume sakyti, kad jau straipsnis ar puslapis yra perpildytas komercijos? O kada galėtume teigti, kad reklama straipsnyje arba puslapyje neišlenda iš sveiko proto ribų.

Iš to kyla sekantis klausimas, kokia ateitis laukia pokerio? Jeigu viskas taip komercializuojama. Pačioje pradžioje susitikęs kokį pokeristą, tu su didžiausiu džiaugsmu priimdavai jo informaciją, jo patarimus, rekomenduojamus puslapius ir knygas. O dabar dažniausia jis jau tau bando prastumti kažkokį „savo projektą“ arba jau prastūminėja kažkokią pokerio programą, puslapį, kur nuo tavo registracijos gaus tam tikrą % dalį.

Paskutiniai pokyčiai rinkoje, išvis nenuteikia optimistiškai. Pokerstars pardavimas, kazino žaidimų įdiegimas, spin – go  turnyrų paleidimas. Atrodo, kad viskas darosi dar labiau komercializuota ir orientuota ne į geros erdvės pokeriui sukūrimą, o tik norą pritraukti kuo daugiau negalvojančių vartotojų, kurie tiesiog „vartotų pokerį“ ir net nesusimąstydami „vartotų“ visą informacinių puslapių teikiamą informaciją.

Tačiau, aš neprarandu vilties, kad vieną dieną viskas pasikeis, rinka tiesiog sprogs nuo to pigaus šūdo ir vėl žmonės pradės vertinti kokybę ir „rankų darbą“.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

w

Connecting to %s